/FAQ
FAQ2020-03-16T13:30:50+02:00

FAQ

Inmiddels zijn we allemaal op de hoogte van de nieuwe maatregelen rondom het COVID-19 virus.
Ons beleid is erop gericht zoveel mogelijk zorg doorgang te laten vinden, met natuurlijk inachtneming van de RIVM bepalingen en richtlijnen
Wij proberen onze werkzaamheden zo goed als mogelijk door te laten gaan en houden jullie telefonisch op de hoogte als dit niet het geval is.

Lees hieronder de antwoorden op meest gestelde vragen.

Gaat mijn intake afspraak met de diëtist wel door?
Ons beleid is erop gericht zoveel mogelijk zorg doorgang te laten vinden, met natuurlijk inachtneming van de RIVM bepalingen en richtlijnen
Wij proberen onze werkzaamheden zo goed als mogelijk door te laten gaan en houden jullie telefonisch op de hoogte als dit niet het geval is.
Kom je voor een eerste consult (intake) dan zal deze telefonisch of via een video consult plaatsvinden

Gaat mijn vervolg afspraak met de diëtist wel door?
Voor vervolg afspraken volgen onze diëtisten het beleid van de huisartsenpraktijken en gezondheidscentra op hun locatie. Eventueel zullen consulten omgezet worden in een telefonisch of een video consult jouw eigen diëtist of onze customer service zal dan contact met je opnemen

Ik heb zelf klachten.
Heb je zelf klachten neem dan ook contact op met jouw diëtist of customer service via 088 – 425 3600.  Je afspraak zal dan worden omgezet naar een telefonisch of video consult.

Mijn vraag staat hier niet bij.
Voor vragen kan je contact opnamen via onze customer service via 088 – 425 3600

Onze diëtisten volgen standaard hygiëne protocollen zoals:

  • Het schoonmaken van onze apparatuur, na ieder gebruik, met speciale reinigingsmiddelen.
  • Persoonlijke hygiëne door middel van het wassen van onze handen na iedere afspraak